Általános Szerződési Feltételek
Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a Deneradesign Webshop (továbbiakban Webshop) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe: https://www.deneradesign.hu
A webáruház üzemeltetőinek (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Deneradesign
Név: Deneradesign Webshop
Üzemeltető: Somestar Bt
Tulajdonos, képviselő: Dénes Erika
Levelezési cím: 1119 Budapest, Tétényi út 25-27 3/21
Székhely: 1119 Budapest, Tétényi út 25-27 3/21
Adószám: 28546663-1-43
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11711041-20743938
Cégjegyzékszám: Cg.01-06-411180
E-mail: info@deneredesign.hu
Ügyfélszolgálat: 1119 Budapest, Tétényi út 25-27 3/21
Telefon: 0630/9717290
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció, illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webshop szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webshop felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait, nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
1. A webshop https://www.deneradesign.com oldalon található, a termékek böngészése külön regisztrációt, belépést nem igényel, ezek viszont elengedhetetlenek ahhoz, hogy a korábbi vásárlását nyomon követhesse.
2. Az oldalon egyszerre böngészheti az összes terméket, valamint kategóriák szerint szűrhet.
3. A kiválasztott termékre rákattintva meg tudja nézni a termék részletes információit.
4. Ha egy terméket meg szeretne vásárolni, akkor először mérje le pontosan a csukló kerületét, csuklócsont alatt szorosan mérve, majd válaszd ki ezt a méretet. A darabszám megadását követően a „Kosárba rakom” gombra kell kattintanod. Ha a terméket a kosárba rakja, megjelenik a jobb felső sarokban a Kosár ikonon a darabszám, erre kattintva megnézheti a kosár tartalmát.
5. A termék díszcsomagolásban érkezik
6. Ha véglegesíteni szeretné a rendelését, kattintson a „Kosár” ikon alatt a „Kosár” gombra. Itt tudja módosítani a kosár tartalmát, változtatni a mennyiséget, esetleg törölni olyan termékeket, amiket mégse szeretne megvásárolni.
7. A Kosár végösszeg alatt láthatja a termékek összesített árát, a végösszeg frissítésére kattintva láthatja a végleges árat, amiben már az „Ön” által kiválasztott szállítási mód költsége is szerepel.
8. Ha mindent beállított és véglegesíti a megrendelését, akkor a „Tovább a pénztárhoz” gombra kell kattintani.
9. Ha mégse szeretne még fizetni, a menükre kattintással böngészheti tovább a termékeket, a már kiválasztottak pedig megmaradnak a kosárban.
10. Következő lépés a számlázási adataid megadása. A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!
11. Ha a számlázási címétől eltérő címre kéri a terméket, akkor pipálja ki a „Szállítás másik címre?” előtt található négyzetet, majd adja meg a szállítási adatokat. Ha külön kérése vannak a szállítással kapcsolatban azokat az üzenet résznél leírhatja.
12. Fizetni bankkártyával vagy átutalással a megrendeléskor, vagy utánvétellel MPL futárszolgálattal, azaz készpénzzel, a termék személyes átvételkor székhelyünkön lehet.
13. A vásárlásról számlát állítunk ki melyet elektronikus úton küldünk ki a vásárlás teljesülését követően.
14. A megrendelésről emailben értesítjük az „Ön” által megadott emailcímen.
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webshop oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja az adatokat. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
Árak, fizetési módok:
A Webáruházban közzétett árak bruttó árak, amelyek nem tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit.
1. Utánvéttel házhoz szállítással, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg.
2. Utánvéttel Bankkártyával és házhoz szállítással (a Barion rendszerén keresztül)
3. Előre utalással bankon keresztül és házhoz szállítással.
Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Az Eladó visszatérítési kötelezettsége Fogyasztó elállása egyedi készítésű termék esetén:
A fogyasztó tudomásul veszi, hogy eladó egyedileg készített termékeket forgalmaz ezért a vissztérítési kötelezettsége az alábbiak szerint módosul. Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teremék teljes vételárát. Abban az esetben , ha a vásárlás összege meghaladta a az ingyenes szállítás küszöbértékét és a vevő visszalép a vásárlástól, a kedvezményes szállítási díj nem érvényesíthető. A szállítási díj nem kerül visszafizetésre az eladóra nem áthárítható, a termék árából kerül levonásra.! Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre. Eladó nem kötelezhető visszatérítésre a vevő számára egyedileg készített , előre egyeztetett extrém nagy méretű termékek esetében női 20cm, férfi 21cm-től,vagy extra kis méret esetén 13-14cm amit az eladó nem tudna a későbbiekben tovább értékesíteni! Ebben az esetben az eladó javasolhat cserét aminek a díjszabását egyedileg de a vevővel előre egyeztetve határoz meg! Eladó kijelenti, hogy visszatérítés kizárólag hibátlan, hordatlan állapotban visszaküldött termékre lehetséges!
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget kizárólag banki utalással téríti meg a Vevő által, az Elállási Nyilatkozatban megjelölt bankszámlára! Személyes készpénz visszafizetésre nincs lehetőség! A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Eladó kötelezettséget vállal, hogy 14 napon belül visszatéríti Vevőnek az összeget az általa megadott bankszámla számra! A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
Termék cseréje/ Újra gyártása
A méretből származó javítás vagy új termék visszaküldési és újra küldési postázási díja a vevőt terheli! Bőr termékek esetében, gyártó a mérethibás termék visszaküldését követően az új termék kiküldéséért és elkészítéséért egységesen egy úgynevezett “újra gyártási díjat” 1000 Ft/db számol fel a szállítási költségeken felül.mint költség A nem rendeltetés szerűen használt termékekre szavatosság nem érvényesíthető! Amennyiben a gyártó hibájából adódóan küldi vissza vevő a terméket……a javítási és postázási díj is a gyártót terheli!
Garanciális Javítás:
Garanciális javításra a termék vásárlásától számítva 60 napos határidőn belül van lehetőség. Garancia a hibás ásványokra, köztes elemekre, rozsdamentes kiegészítők, csattok gyári hibájára terjed ki. Vevőnek kétséget kizárólag igazolnia kell, hogy a terméket rendeltetésszerűen használta, és a hiba a termék “hibás gyártásából” keletkezett! A termék zsinórjának szakadására kért garancia, kizárólag a fogyasztóvédelmi törvényben meghatározott 14 napos indoklás nélküli elállási időn belül kérhető és érvényesíthető! Ebben az esetben az eladót terheli mind a javítás mind a szállítás költsége! 14 napon túl, garanciális javítás/újrafűzés esetén a terméket garanciába javítjuk, a szállítási költség minden esetben a vevőt terheli! A garncia időn (60 nap) túli javítás költsége minden esetben személyre szabott az adott esettől függöen!
Az elállási jog kizártsága:
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a „c” és az „e” pontban meghatározottak esetén: „olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; „olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése:
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.
Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért:
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 60 nap elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Kellékszavatosság érvényesítése, gyártói hiba, anyaghiba esetén lehetséges!
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított 2 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított 60 nap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 6 hónapon belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
• a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
• a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
• a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
• a hiba, a nem rendeltetés szerű használatból ered
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a kötelezett jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított 60 napon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama hat hónap. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A fél éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!
Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?
Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Tömeges rendelések
Amennyiben egy vásárló egy termékből több példányt is rendel, eladó fenntartja a jogot a megrendelés egyedi elbírálására és esetleges elutasítására.